דבר מנהל חטיבה הרב עמי קרואני

הורים ותלמידים יקרים.

אנו מקווים שאתם ממשיכים להנות מהחופש הגדול ומנצלים את הזמן לחוות חוויות נעימות עם המשפחה והחברים, וצוברים כוחות לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

אני שמח להצטרף למשפחת ישיבת "ראשית חכמה" וליטול חלק בהובלת הישיבה לדרך של ערכים ומצוינות.

ראשית אני רוצה להודות לראש הישיבה הרב שמעון זרביב ולמנהל הישיבה הרב חיים אורלן שקיבלו אותי בחום גדול ובהרגשה מאוד נעימה שמאפשרת לי להרגיש חלק מהישיבה.

את דרכי החינוכית התחלתי בישיבת נחלים כמנהל הפנימייה במשך 15 שנה, וב 11 השנים האחרונות עבדתי כמנהל החטיבה העליונה בתיכון "תורה ומדע" בכפר סבא. בזמן הקצר שאני נמצא בישיבה, הבנתי שהגעתי למקום שכל כולו לב ונתינה למען התלמידים. ישיבה שבראשה עומדים אנשים מצוינים המובילים מחנכים ואנשי צוות מעולים ומסורים. אשמח בתחילת הדרך ללמוד, ובהמשך בע"ה לתרום מניסיוני החינוכי ככל שאוכל למען התלמידים ולמען כלל הצוות.

הבסיס החינוכי ממנו אני שואב את משנתי החינוכית הוא: "חנוך לנער על פי דרכו" – כפשוטו. אני מאמין כי עלינו למצוא את הנתיב אל כל אחד ואחד מהבנים בישיבה ולדעת להוביל אותו בנתיב אליו הוא מיועד, כך יוכל גם הוא למצוא את השביל אלינו ואל הדרך הנכונה. מובן שיש לנו דרך ויש ערכים אבל יש לדעת כיצד ואיך להנחיל אותם לכל אחד מהבנים.

דבר נוסף העומד מולי כאיש חינוך ואני בהחלט חושב שהוא מפתח להצלחה, זה ללמד את הבנים שלנו לחלום ולשאוף לעוף מעלה מעלה, ובנוסף עלינו לאפשר ולעזור להם להגשים את אותם חלומות ולהפוך אותם בע"ה למציאות חייהם.

אני מאחל לכולנו שבע"ה נתחיל שנה של עשייה ברוכה, שנה של הבנה, שנה שבה יתקבלו כל מחשבותינו ומעשינו לטובה. שנה שבה נדע לראות כל אחד מעלת חברו ותלמידיו, שנה שבה נלמד לשמור על עיניים טובות כלפי כל הסובבים אותנו, ובע"ה שנדע לראות את תלמידינו היקרים כבנים שלנו.

בברכת שנה טובה ומבורכת לכם תלמידים והורים יקרים

ובע"ה שנה של שיתוף פעולה פורה

עמי קרואני

מנהל חטיבת הביניים